"Welkom in ons restaurant, zoek lekker een plekje en scan onze menukaart", zegt de horecaondernemer met een grote glimlach. De nieuwe gasten kunnen in alle rust de menukaart bekijken en scrollen langs al het lekkers. Dan bestellen ze via de site/app of gewoon door op te kijken naar de serveerster/ober.
Aanpassingen aan je digitale menukaart
Een recept gaat van de kaart of de asperges zijn net weer te koop, hup.. pas die kaart aan. Klik, klik en upload! Iedereen die nu de NFC code scant door gewoon de button aan te raken met hun telefoon of met de telefooncamera de QR-code scannen, ziet direct het recente menu. Dus geen strepen door de menukaarten of (alweer) een stapel nieuwe menu's bestellen, zonde van je geld en tijd.

Na het eten, lopen ze richting de kassa naar de uitgang. Tijdens het pinnen zien ze het recensie tegeltje al in het statief staan. "Hé, wat is dat?" , hoor je de gast (hardop) denken. Dat herken ik van die digitale menukaart. Wederom even scannen en direct 5-sterren geven, een foto erbij en leuke tekst. 🎉Gefeliciteerd ondernemer, je hebt er weel een mooie recensie bij. Iets wat zeker meehelpt aan je klandizie in de toekomst.